Grafisch 

M stelt in haar ontwerpen de sfeer en beleving voorop. Een positieve kijk op de wereld en het optimaal kunnen verplaatsen in de wensen van de klant resulteert in unieke, opvallende en eigenzinnige ontwerpen.

Criens Blauwe bessen

Voor Criens Blauwe Bessen mocht ik de nieuwe huisstijl en website ontwerpen. Ik heb gekozen voor een frisse heldere uitstraling dit meteen laat zien waar het om gaat. Namelijk de blauwe bes!

Sinds 2019 is Stefan de eigenaar van Criens Blauwe Bessen. Dit van oorsprong familiebedrijf werd opgericht door de vader van Stefan, Jaques Criens, en is gevestigd in Haelen. Op deze locatie worden 5 verschillende soorten blauwe bessen geteeld.

Bekijk hier de nieuwe website.

Praktijk een Duwtje

 

Praktijk een Duwtje is geeft begeleiding aan hooggevoelige kinderen. Ze geeft de kinderen een klein duwtje in de juiste richting om sterker te worden en het kind weer in zichzelf te laten geloven.

Ik heb gekozen voor een eenvoudige maar duidelijke en vrolijke huisstijl. Door gebruikt te maken van diverse foto's waarin b.v. een opa, een hond of een vriendje geduwd wordt, laten we de kinderen zien dat iedereen wel eens een duwtje nodig heeft. Hierdoor haal je het stempeltje 'ik ben anders' eraf.

1/1

Praktijk Laura van Zanten

 

Praktijk Laura van Zanten is de plek waar je terecht kunt voor een behandeling met kruiden, tarot legging of een aura- en chakra behandeling. Laura is een nuchtere vrouw die vanuit haar verleden als apotheker een brede kijk heeft op de psychische - en lichamelijke gezondheid. Ze kan je onder andere helpen bij relatieproblemen, depressie, burnout, maagklachten, hoofdpijn en meer.

Ik heb haar huisstijl en website mogen ontwerpen. Vanaf vandaag is haar website online. Kijk hier voor het ontwerp en verdere informatie.

Nieuwsbrieven

 

Een nieuwsbrief is nog steeds een goed middel om je klanten en prospects te informeren. Of om je personeel op de hoogte te brengen en houden van de ontwikkelingen binnen het bedrijf.
Ontwerpburo M verzorgt nieuwsbrieven voor diverse klanten. O.a. de maandelijkse intranet-nieuwsbrief voor Nunhems, een periodiek gedrukte wijnbrief voor Wijnhandel Léon Colaris en maandelijks een e-mailing voor Het Maasveld en het Limburg Festival.

1/2

't Maasveld

 

In het nieuwe logo van ’t Maasveld (voorheen Park Leudal-Oost) heeft elke deelnemer zijn eigen kleur maar samen staan ze voor een krachtig geheel. Alles is met elkaar verbonden maar heeft toch zijn eigen identiteit. De vloeiende vorm geeft de beweging aan die zich op het park afspeelt. Beweging in de sport maar ook de beweging die ontstaat door het samenwerken van de verschillende deelnemers. In de vloeiende vorm zie je, naast de M, de V en de glooiing van de Maas, ook een krachtige hartslag. Deze hartslag staat voor de inzet van vele vrijwilligers die dit park samen mogelijk maken. Hun passie voor dit park is het kloppende hart van ‘t Maasveld.

1/1

Take Time

 

Take-Time is een coachingspraktijk in Venlo gericht op persoonlijke groei, burn-out en verliesverwerking.

M heeft de hele huisstijl ontworpen. Van logo tot website.

1/5

Limburg Festival

Het Limburg Festival is een hedendaags locatietheaterfestival in het hart van de Provincie Limburg, dat bijzonder theater op bijzondere (landschappelijke) plekken programmeert. Het maakt van Midden-Limburg één groot openluchtpodium met een gevarieerd pallet aan theater op locatie, dans, opera, muziek, mime, poppenspel, beeldende performances en straattheater.

Sinds 2013 ontwerpt M alle uitingen van het Limburg Festival. Denk hierbij aan de festivalposter, krant, advertenties, flyers, spandoeken, t-shirts en de website.

1/2

Ik ben Tessa

 

Maak kennis met Tessa. Tessa helpt je met het organiseren van je boekhouding, urenregistratie, planning, offertes, facturen, opdrachtgeversbeheer en veel meer! Ze stuurt je personeel door middel van een appje naar de juiste klant op het juiste tijdstip en herinnert ze eraan dat ze hun urenstaat moeten invullen.

In opdracht van Infordb Development heeft Ontwerpburo M de uitstraling van de app en website ontworpen en Tessa zelf vormgegeven. De kleuren van haar kleding en de look & feel van de app worden aangepast aan de huisstijl van de gebruiker.

 

1/2

Succes Coaching

 

De huisstijl van Succes Coaching is er een die er echt uitknalt en waar je niet anders dan vrolijk van kan worden!

M heeft voor dit ontwerp gekozen omdat, zoals opdrachtgever Moniek Mouthaan zo leuk zegt: "Niemand past in een kader en ik kleur graag buiten de lijntjes". En omdat elk mens zijn eigen kleur heeft, zijn eigen kracht bezit en zijn eigen succes verdient, komen deze drie elementen samen tot een ware explosie.

1/6

Vivantes Ouderenzorg

 

Vivantes biedt persoonlijke zorg door betrokken medewerkers in kleinschalige zorgomgevingen in de wijken en kernen van de Westelijke Mijnstreek.Wonen met zorg, verpleeghuiszorg, thuiszorg of aanvullende producten en diensten.

 

Ontwerpburo M verzorgt al jaren alle grafische uitingen van Vivantes. Van brochures, advertenties, huis-aan-huis-kranten, banieren, zuilen, styling, tot de belettering van het wagenpark.

 

1/2

MiniContainment®

 

MiniContainment ® is de nieuwe manier van kleinschalig asbest saneren. Het is snel, veilig en met bijzonder weinig overlast.

Het is een idee van een ondernemer met een sterk innovatief inzicht die zo in zijn eigen idee geloofde, dat het uiteindelijk wel eens dé ontdekking in asbestsanering kan worden. Een ondernemer met passie voor zijn vak.

Ontwerpburo M is er trots op dat ze de de complete uitstraling heeft mogen ontwerpen. Van logo tot aanhangwagen, van advertenties tot de website.

1/3

Wijnhandel Léon Colaris

 

Sinds 2012 ontwerpt M de communicatie-uitingen van Wijnhandel Léon Colaris uit Weert. Zo komt er maandelijks een wijnbrief uit met nieuws en acties op het gebied van de beste wijnen. Binnen de bestaande huisstijl wordt er steeds gezocht naar een creatieve uitstraling passende bij het thema.

1/2

Loeren bij de Boeren

 

De agrariërs in de gemeente Leudal zetten de bedrijfspoorten gastvrij open tijdens Loeren bij de Boeren. Deze boerenbedrijven, of aan de agrarische sector verwante bedrijven, presenteren zich tijdens een fietsroute van ± 20 km. Leuk voor het hele gezin!

 

Ontwerpburo M verzorgt het ontwerp & opmaak van de posters, advertenties en fietsroute. Daarnaast is het bestaande logo gerestyled naar een modernere uitstraling.

1/4

Carnavalsvereniging

D'n Uul Roermond

 

D'n Uul is de stadscarnavalsvereniging van Roermond. Zij leveren de stadsprins en stadsjeugdprins. Daarnaast organiseren ze diverse grote evenementen tijdens de carnaval zoals de optocht.

Ontwerpburo M maakt sinds enkele jaren diverse grafische uitingen waaronder de posters, banners, 't Zjwaegelke, de Uulewapper en het ontwerp voor de kindermusical.

1/2

Bevrijdingsfestival Limburg

 

Bevrijdingsfestival Limburg in Roermond is elk jaar weer een groot feest! Een line-up met topartiesten en zo'n 35.000 bezoekers.

 

Ontwerpburo M verzorgt de diverse pr-uitingen van het festival: posters, advertenties, badges, festivalkrant en meer. We zijn blij met deze samenwerking en elk jaar weer trots op het eindresultaat.

1/1

Muziekfederatie Leudal

 

Ontwerpburo M heeft de nieuwe huisstijl van Muziekfederatie Leudal ontworpen.

 

Muziekfederatie Leudal verbindt, vernieuwt en versterkt verenigings-muziek binnen de gemeente Leudal. Van de 16 kernen zijn er 15 kernen met hun muziekvereniging aangesloten bij de federatie.

1/1

Strijkservice Roermond

 

Een heel leuk onderdeel van mijn werk is samenwerken met enthousiaste starters! Mensen die vanuit hun passie een eigen onderneming beginnen. Een van deze starters is Strijkservice Roermond. Kleine of grote wasjes, Claudia zorgt ervoor dat ze kreukvrij in je kast komen te liggen.

1/1

Het Kind Centraal Limburg

 

Een Kindbehartiger is de belangen-behartiger van het kind in een scheidingssituatie. Ze vertolkt de stem van het kind richting ouders, belang-hebbenden en het juridisch speelveld.

Het Kind Centraal Limburg is de praktijk van Freke Sprijkers. Voor de  huisstijl is gekozen voor een hart vastgehouden door een vader-, moeder- en kinderhand. Dit symboliseert de blijvende verbondenheid binnen een gezin, ondanks de pijn bij een scheiding.

1/1

Basisschool de Toermalijn

 

De drie bladeren verwijzen naar de natuur maar ook naar de kinderen die als ‘onbeschreven blad’ op school binnen komen. Ze hebben ieder hun eigen kleur en identiteit maar leren van elkaar waardoor ze een beetje kleur van de anderen meenemen in hun verdere leven.

De losse segmenten van het blad verwijst naar de facetten van de edelsteen Toermalijn. Maar het geeft ook de open structuur van Jenaplan onderwijs aan. Er zijn geen kaders en
toch is alles met elkaar verbonden.

De kleuren verwijzen naar de kleurstellingen die in een Toermalijn voorkomen.

Ontwerpburo M | Johanna van Meursstraat 8 | 6083 BE Nunhem | info@gewoonm.nl | T 06 39 57 34 52

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic

© 2015 by M. Created with Wix.com

 

straatbord